"Pracuj nad sobą a z koniem się baw" Pat Parelli

niedziela, 25 października 2015

24 października 2015 - zdążyć przed zimą...

...z ogrodzeniami... jest napinka, ale ostanio udało się nawet zasiąść na zwierzęciu... ;-)

Wprawdzie miałam tylko sprawdzić, czy na Hucu Siwki Continental dobrze leży...
 photo IMG_2036_zpszopgez30.jpg

...ale po chwili namysłu...
 photo IMG_2038_zpstyiqkn6p.jpg

...stwierdziłam, że skoro już zasiadłam...
 photo IMG_2042_zpsxvfpty7w.jpg

...warto sprawdzić, czy mój kręgosłup nadaje się do jazdy...
 photo IMG_2047_zpstl4ulvcv.jpg

 photo IMG_2067_zpsxxtwpfmo.jpg

 photo IMG_2056_zpsxokkydtn.jpg

Wleźć było łatwo, gorzej ze złażeniem.. ;-)
 photo IMG_2078_zpsqnbz1vma.jpg

Bursztyn, odpukać, od 2 tygodni przestał się wybierać na samotne wypady - znaczy nowa koncepcja grodzenia padoków sprawdza się... póki co, żaden fragment nie został sforsowany ani zniszczony :-)
Sporo pracy jeszcze przed nami, ale jest nadzieja, że w końcu weźmiemy się za budowę profesjonalnego okrągłego wybiegu (który - jako mniej ważny, bo do zabawy -  czeka na ukończenie prac z kwaterami).

P.S. Continental nieszczególnie dla Huca się nadaje... za szerokie ma koleś plecki... ale za to mój kręgosłup z jazdy bardzo kontenty :-)

Brak komentarzy: