"Pracuj nad sobą a z koniem się baw" Pat Parelli

niedziela, 5 lutego 2012

Koniobowościowo

Uległam, przyznaję. Wahałam się dość długo (można powiedzieć, że latami ;-) W końcu nie wytrzymałam... Korzystając z promocji... stałam się szczęśliwym posiadaczem The Parelli Horsenality Report (dla Siwki) oraz Horsenality/Humanality/Match Report (dla Siwki oraz dla Fiśka).

W sumie niby nic nowego, ale pogłębienie koncepcji koniobowości i zebranie w jednym dokumencie konkretnych wytycznych odnośnie Siwki, pozwoliły mi spojrzeć na Faworytę świeżym okiem. Co innego czytać tak sobie, ogólnie, a co innego dostać na tacy konkretną diagnozę. Miałam trochę obaw co do rzetelności zdalnego oceniania Siwki, ale okazały się one płonne. Diagnoza nad wyraz trafna a mimo, iż teoretycznie wiem, paru OBOP-ów doznałam. I nadal doznaję, bo pierwsze czytanie dokumentów było pobieżne ;-)
Poza obrazkami sporo słowa pisanego, zalecenia co robić, czego nie; na jakie ćwiczenia i patterny kłaść nacisk...
Ładne resume na temat Siwki tu sporządzę. Jak znajdę czas ;-)
Wersję .pdf dostałam od razu, czekam jeszcze na wersję drukowaną.
Teraz z niecierpliwością oczekuję na jakiś ruch ze strony pogody, żeby się dało robić na zewnątrz cokolwiek innego, niż to co niezbędne ;-)


Photobucket
Siwka - szczegółowy profil koniobowości

Photobucket
Siwka - profil koniobowości

Photobucket
Siwka - resume

Photobucket

Prawopółkulowo


Photobucket
Siwka - skąd dokąd

Photobucket
My

Photobucket
My - podobieństwa & różnice


O ile z Siwką czuję powinowactwo dusz, to z Fisiem osobowościowo/koniobowościowo stanowimy dwa drastyczne przeciwieństwa... I od razu wiadomo, czemu jakoś tak nie pali mi się, żeby go tykać ;-)
Co ciekawe,
wytyczne dla Fiśka są równocześnie wytycznymi dla Huca, bo Fisiek okazał się wedle diagnozy LBI, tyle, że ma więcej pozytywnych myśli o ludziach niż Hucyk (zwany przez Bebo-Gośkę Bucykiem lub wręcz Bucem ;-)
No to teraz dochodzimy do sedna, czyli zaczyna do mnie powolutku docierać, co Państwo Parelli mają na myśli mówiąc o
neverending self-improvement ;-) W końcu trzeba będzie wziąć te dwa byki za rogi :-) Znaczy rozpocząć od pracy nad sobą.

O Fiśku i strategiach, z jakiej mańki go zażywać - w kolejnym odcinku ;-)

4 komentarze:

stillgrey pisze...

fajne:) na stronie saavy clubu mozna to znalezc?

edka pisze...

Niestety, trzeba zakupić na www.parelli.shop :-(
Horsenality/Humanality - z tego działu... Skusiłam się w ramach promocji... Nawet fajne...

Anonimowy pisze...

He, he, jak będę wkladać koszulkę RBE, pomyślę o siwce. Bo mój żaden tu się nie kwalifikuje, a fajnie jest mieć odniesienie do rzeczywistości. :) Zdradzisz LBI? Bo to Truskawka.

A.

edka pisze...

Oj, Siwe jest modelowe RB. Dobrze, że dopiero teraz zafundowałam (dosłownie ;-)jej taką analizę, bo skali by Państwu P. zabrakło ;-) Teraz to Siwe jest już bardzo "ogarnięte" ;-) LBI zdradzę, ino w weekend, bo w pracy nie bardzo mogę :-)